MAGNETORTERAPIA WARSZAWA

POLE MAGNETYCZNE

Pole magnetyczne wywołuje jony znajdujące się w komórkach ciała, które ulegają przemieszczeniom, powodując hiperpolaryzację błony komórkowej, a tym samym wzmagają przemianę materii. Poprawione ukrwienie w komórce poprzez działanie pola magnetycznego wywołuje podniesienie ciśnienia parcjalnego tlenu, co powoduje lepsze wykorzystanie tlenu przez komórkę.

Czas trwania zabiegu: 20 min

Cena: 15 zł/ jedna okolica

WskazaniaPrzeciwwskazania
zmiany pourazowe: złamania, skręceniaciąża
choroby reumatoidalne: ZZSK, RZSchoroba nowotworowa
zespół Sudeckaelektroniczne implanty
osteoporozaostre choroby infekcyjne
stany zapalne, owrzodzenia i zmiany troficzne skóry
powierzchowne rany i oparzenia
migreny

Zobacz także: laseroterapia Warszawa

magnetoterapia Warszawa

Zabieg magnetoterapii polega na wykorzystaniu zmiennego pola magnetycznego o niskiej częstotliwości, pod wpływem którego poruszają się obecne w komórkach organizmu jony.

Proces ten prowadzi do hiperpolaryzacji błony komórkowej, co prowadzi do wzrostu metabolizmu. Pod wpływem pola magnetycznego poprawia się ukrwienie komórki, zwiększając w ten sposób ciśnienie potencjału tlenowego.

Magnetoterapia znajduje szerokie zastosowanie w terapii rehabilitacyjnej. Terapia magnetyczna ma właściwości przeciwbólowe i przeciwzapalne oraz poprawia krążenie obwodowe. Dodatkowo przyspiesza gojenie się ran i pozytywnie wpływa na proces regeneracji tkanek. Warto również wspomnieć, że zabieg ten pomaga zahamować procesy destrukcyjne w stawach oraz stymuluje procesy przemiany materii i oddychania komórkowego.

Jest to bezpieczna i nieinwazyjna metoda, dlatego jest stosowana w leczeniu wielu chorób. Szczególnie polecany po złamaniach, gdyż może przyspieszyć proces gojenia kości.

MAGNETORTERAPIA FAQ

Gdzie wykonywana jest magnetoterapia?

Magnetoterapia jest przeprowadzana w ośrodku rehabilitacyjnym Nestor zlokalizowanym w cichym zakątku dzielnicy Mokotów miasta Warszawa.

Ile kosztuje zabieg pole magnetyczne w mieście Warszawa?

Jakie są przeciwwskazania do magnetoterapii?

Główne przeciwwskazania przed polem magnetycznycm to: ciąża, choroba nowotworowa, elektroniczne implanty oraz ostre choroby infekcyjne.

Kiedy magnetoterapia?

Magnetoterapia (pole magnetyczne) to skuteczny zabieg na zmiany pourazowe: złamania, skręcenia, choroby reumatoidalne: ZZSK, RZS, zespół Sudecka, osteoporozę, stany zapalne, owrzodzenia i zmiany troficzne skóry, powierzchowne rany i oparzenia, migreny.