HYDROTERAPIA WARSZAWA

1. Masaż wirowy kończyn dolnych lub górnych

Masaż wirowy to masaż przeprowadzany na kończynach górnych lub dolnych w specjalnych wanienkach, które różnią się od siebie kształtem oraz głębokością. Wanny do masażu wirowego wyposażone są w urządzenia o napędzie mechanicznym, które wprawiają wodę w ruch wirowy.Dzięki temu skóra poddawana jest delikatnemu masażowi.

Działanie:

• przeciwobrzękowe,
  • zwiększenie przepływu krwi i chłonki,
  • rozluźnienie mięśni,
  • przeciwbólowe

Czas trwania: ok. 25 min

Zobacz także: fala uderzeniowa Warszawa

choroby reumatyczne obejmujące kończyny górne lub dolne

stany zapalne

zmiany zwyrodnieniowe stawów

choroby skóry w okolicy zabiegowej

choroby nerwów obwodowych

żylaki, choroba zakrzepowa

wczesne okresy zwężającego zapalenia tętnic

egzemy, rany, zmiany skórne

zaniki mięśniowe

ostre infekcje i stany gorączkowe

ograniczenie ruchomości w stawach w obrębie podudzi i przedramion

choroba Raynauda

przykurcze bliznowate

zaburzenia krążenia obwodowego

2. Kąpiel perełkowa

Kąpiel perełkowa to jeden z zabiegów hydroterapii (wodolecznictwa), polegający na zanurzeniu się
w wodzie wypełnionej pęcherzykami powietrza. Taki masaż powietrzno–wodny ma właściwości relaksujące, odprężające, może być stosowany w przypadku schorzeń kręgosłupa, zwyrodnień stawów, nerwicy, depresji czy żylaków.

Kąpiele perełkowe mają także dobroczynne działanie na skórę, poprawiają mikrokrążenie, stymulują metabolizm, przyczyniając się do zmniejszenia cellulitu i rozstępów.

Czas zabiegu: ok. 30 min

Cena: 30 zł

choroby zwyrodnieniowe kostno-stawowe,

kobiety w ciąży

reumatoidalne zapalenie stawów RZS,

menstruacja

nerwice

gorączka

zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa ZZSK,

ropne zmiany skórne,

stany po urazach,

wszelkie choroby układu krążenia,

zespoły bólowe kręgosłupa,

wczesny okres po każdym zachorowaniu

bezsenność,

zaawansowana miażdżyca

migrena

choroba Parkinsona

UWAGA!!
Bezpośrednio po zakończeniu zabiegu nie należy gwałtownie wstawać, ponieważ może to poskutkować utratą przytomności.

hydroterapia Warszawa

HYDROTERAPIA FAQ

Hydroterapia polega na wykorzystaniu wody w różnych stanach koncentracji. Masaż wirowy odbywa się w specjalnej wannie wirówkowej z dyszami, które wirują wodę. Zastosowane w urządzeniu dysze pozwalają na wykonanie wielu zabiegów podczas zabiegu. W zależności od leczonego stanu dobierane jest ciśnienie wody. Temperatura wody wynosi od 32°C do 38°C. Oferujemy masaże wirowe kręgosłupa górnego, dolnego i lędźwiowego. Szybki ruch wirowy oddziałuje na skórę – jest to lekki masaż na leczonym obszarze, który zwiększa przepływ krwi i limfy, poprawia metabolizm komórkowy, a zastosowana temperatura wody działa odprężająco na mięśnie. Masaż wirowy zmniejsza obrzęki, łagodzi ból, zmniejsza napięcie mięśni i zwiększa zakres ruchu w kończynie lub kręgosłupie. Zabieg jest bezpieczny, skuteczny, bezbolesny i dobrze tolerowany przez pacjentów.

Gdzie wykonywana jest hydroterapia?

Hydroterapia jest przeprowadzana w ośrodku rehabilitacyjnym Nestor zlokalizowanym w cichym zakątku dzielnicy Mokotów miasta Warszawa.

Ile kosztuje zabieg hydroterapii w mieście Warszawa?

Jakie są przeciwwskazania do hydroterapii (masaże wirowe)?

Główne przeciwwskazania przed hydroterapią to: stany zapalne, choroby skóry w okolicy zabiegowej, żylaki, choroba zakrzepowa, egzemy, rany, zmiany skórne, ostre infekcje i stany gorączkowe.

Kiedy hydroterapia?

Hydroterapia to skuteczny zabieg na choroby reumatyczne obejmujące kończyny górne lub dolne, zmiany zwyrodnieniowe stawów, choroby nerwów obwodowych, wczesne okresy zwężającego zapalenia tętnic, zaniki mięśniowe, ograniczenie ruchomości w stawach w obrębie podudzi i przedramion, choroba Raynauda, przykurcze bliznowate, zaburzenia krążenia obwodowego.