LASEROTERAPIA WARSZAWA

LASER WYSOKOENERGETYCZNY HILT

Laser wysokoenergetyczny (HILT) – to rewo­lu­cyjna tech­no­lo­gia oparta na spraw­dzo­nej tera­pii lasero­wej niskiej mocy. Zasto­so­wa­nie wyso­kiej mocy – do 12 W, która jest 50 razy wyż­sza niż w zim­nej laserotera­pii, pozwala na wniknięcie głęboko w strukturę tkanek, zapew­nia­jąc efektywniejsze leczenie.

Wysokoenergetyczny laser może być zastosowany do szybkiego uśmierzania bólu, usprawnienia procesów regeneracji tkanek.  Terapia nie wywołuje efektów ubocznych.

Czas trwania zabiegu: 5-10 min

zapalne stany ostre, podostre i przewlekłe

choroby nowotworowe

urazy mięśni i stawów

czynna gruźlica płuc

choroby skóry

stany gorączkowe

zespoły bólowe kręgosłupa, dyskopatia

ciąża, epilepsja

rany skórne w okolicy objętej zabiegiem

W trakcie terapii laserem wysokoenergetycznym nie należy używać maści, kremów, balsamów w miejscu naświetlania lub w jego pobliżu.

Zobacz także: rehabilitacja Warszawa

laseroterapia Warszawa

Laseroterapia niskoenergetyczna

Laser biostymulacyjny wykorzystywany jest w różnych schorzeniach, stanach zapalnych i zespołach bólowych, ma znaczące działanie w przebiegu gojenia ran. Działanie przeciwzapalne i przyspieszenie resorpcji obrzęków i wysięków uzyskujemy dzięki: rozszerzeniu naczyń krwionośnych, utworzeniu krążenia obocznego, poprawy krążenia limfatycznego.

Czas trwania: 5-10min

Cena: 15 zł/ jedna okolica

ostroga piętowa

nowotwór

zapalenie ścięgna podeszwowego,

ciąża

zmiany pourazowe: złamania, skręcenia

gorączka

zapalenie ścięgna Achillesa,

ostre uogólnione choroby bakteryjne, wirusowe i grzybiczne

stany zapalne, owrzodzenia i zmiany troficzne Skóry

łokieć tenisisty, łokieć golfisty

CZYM JEST LASEROTERAPIA

Laseroterapia to metoda fizykoterapii, w której działamy bezpośrednio na ciało za pomocą wiązek laserowych. Lasery biostymulacyjne znajdują zastosowanie w różnych schorzeniach, zespołach zapalnych i bólowych. Polecany w wielu specjalnościach, laryngologii przy ostrym lub przewlekłym zapaleniu zatok, chirurgii trudno gojących się ran, stomatologii przy bólach stawów skroniowo-żuchwowych. Odgrywa szczególnie ważną rolę w leczeniu ortopedycznym i urazowym bólu po urazach układu mięśniowo-szkieletowego, takich jak skręcenia, zwichnięcia i złamania. Promieniowanie laserowe wnika głęboko w tkankę i wywołuje reakcję łańcuchową, dlatego rodzaj zabiegu – długość fali, moc, czas trwania zabiegu oraz ilość zabiegów – należy dobrać indywidualnie do pacjenta. Ponieważ jest to skuteczna, bezbolesna i szybka metoda, wzbudziła duże zainteresowanie nowoczesnymi metodami leczenia.

Laseroterapia to nowoczesna i skuteczna forma leczenia, w której wykorzystuje się energie lasera, aby leczyć różne schorzenia i dolegliwości. Ta metoda jest szczególnie skuteczna w leczeniu bólu, chorób zapalnych i zaburzeń skóry. Laseroterapia polega na wykorzystaniu specjalnego urządzenia, które emituje wiązkę światła o określonej długości fali. Światło to jest wprowadzane do organizmu pacjenta, aby leczyć określone schorzenie. W przypadku bólu, laseroterapia działa poprzez stymulację układu nerwowego i pomaga zmniejszać ból i poprawiać funkcję stawów. Laseroterapia jest także skuteczna w leczeniu chorób skóry, takich jak trądzik, blizny i rozstępy. Światło lasera jest w stanie penetrować głęboko w skórę, co powoduje, że stymuluje produkcję kolagenu i elastyny, co pomaga przywrócić jędrność i elastyczność skóry. Co ważne, laseroterapia jest bezpieczna i ma niewiele skutków ubocznych. Zabiegi są bardzo szybkie i bezbolesne, a pacjenci mogą powrócić do swoich codziennych czynności natychmiast po zabiegu. W przypadku większości schorzeń, zaleca się kilka zabiegów w odstępach tygodniowych, aby uzyskać maksymalne efekty.

LASEROTERAPIA FAQ

Gdzie wykonywana jest laseroterapia?

Laseroterapia jest przeprowadzana w ośrodku rehabilitacyjnym Nestor zlokalizowanym w cichym zakątku dzielnicy Mokotów miasta Warszawa.

Ile kosztuje zabieg laseroterapii w mieście Warszawa?

Jakie są przeciwwskazania do laseroterapii?

Główne przeciwwskazania przed laseroterapią laserem wysokoenergetycznym to: choroby nowotworowe, czynna gruźlica płuc, stany gorączkowe, ciąża, epilepsja, czy też rany skórne w okolicy objętej zabiegiem.

Kiedy laseroterapia?

Laseroterapia to skuteczny zabieg na zapalne stany ostre, podostre i przewlekłe, urazy mięśni i stawów, choroby skóry ,zespoły bólowe kręgosłupa, dyskopatię, jak również zespoły przeciążeniowe, entezopatie (łokieć tenisisty/ golfisty, ostroga piętowa).